Προφίλ Εθελοντών
Διδακτορικές Σπουδές
Χανιά, Ελλάδα
Δόβρου Ελένη
Περιβαλλοντική Μηχανική και Χημεία
Λίγα λόγια για εμένα
Γεννήθηκα στην Θεσσαλονίκη και μεγάλωσα στα Χανία, όπου ολοκλήρωσα τις προπτυχιακές σπουδές μου στο Πολυτεχνείο Κρήτης στη Σχολή Μηχανικών Περιβάλλοντος. Έπειτα από την ολοκλήρωση των προπτυχιακών σπουδών, μετακόμισα στην Αμερική όπου πραγματοποίησα το διδακτορικό μου στον τομέα της Ατμοσφαιρικής Χημείας στο Πανεπιστήμιο του Harvard. Η συνέχεια της καριέρας μου με έφερε στην Γερμανία, όπου εργάστηκα στο Max Planck Institute for Chemistry ως μεταδιδακτορική ερευνήτρια. Από το καλοκαίρι του 2022 έως το 2024 εργαζόμουν στο Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας στο Ινστιτούτο Χημικών Μηχανικών Ερευνών ως μεταδιδακτορική ερευνήτρια. Πλεόν εργάζομαι ως ερευνήτρια στο Πολυτεχνείο Κρήτης στον τομέα Ποιότητας Αέρα και Κλιματικής Αλλαγής. Η ερευνά μου στοχεύει στην μελέτη της Ατμοσφαιρικής Χημείας, στις επιπτώσεις στον ανθρώπινο οργανισμό σε μοριακό επίπεδο και στην μελέτη μελλοντικών ακραίων καιρικών φαινομένων χρησιμοποιώντας μοντέλα και εργαστηριακά πειράματα. Εκτός από την ακαδημαϊκή μου πορεία, είμαι και ενεργή αθλήτρια βόλλευ και beach βόλλευ. Ήμουν επαγγελματίας και πλέον ασχολούμαι σε ημι-επαγγελματικό επίπεδο.
Γιατί διάλεξα την καριέρα μου
Επέλεξα την καριέρα του ερευνητή/ακαδημαϊκού λόγω του συνδυασμού έρευνας και διδασκαλίας. Θεωρώ ότι η έρευνα και ιδιαίτερα τα εργαστηριακά πειράματα ανοίγουν ένα κόσμο γεμάτο ερωτήσεις και πολλές φορές αναπάντεχες απαντήσεις. Ο τομέας του Περιβάλλοντος και ιδιαίτερα της Ατμοσφαιρικής Χημείας είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον, καθώς προσπαθούμε να κατανοήσουμε χημικές αντιδράσεις που σχετίζονται με την ρυπάνση, ακραία φαινόμενα, την κλιματική αλλαγή και φυσικά την υγεία όλων των ζωντανών οργανισμών. Σε ένα κόσμο όπου αλλαγές συμβαίνουν συνεχώς στο περιβάλλον μας, ο τομέας αυτός χρειάζεται ερευνητές και άτομα που θέλουν να επιφέρουν θετικές αλλαγές και βελτίωση στο περιβάλλον που όλοι ζούμε.
Γιατί έγινα εθελοντἠς στο R.E.A.L Science
Πιστεύω πως η συζήτηση με νέους ανθρώπους, που προσπαθούν να κατασταλάξουν στην πορεία που θέλουν να ακολουθήσουν, είναι ωφέλιμη τόσο για τους μέντορες όσο και για τους συμβουλευόμενους. Μαθαίνουμε τις αγωνίες και τα όνειρα των μαθητών και, όπως και εμείς θα θέλαμε να έχουμε κάποιον να μας συμβουλέψεις και να μας δείξει πως όλα είναι δυνατά, έτσι και αυτά τα παιδιά αναζητούν καθοδήγηση. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να έχουμε αλληλεπίδραση και πρόσβαση σε ερευνητές και επιστήμονες που επιθυμούν να βοηθήσουν την νέα γενιά.