Προφίλ Εθελοντών
Μεταπτυχιακές Σπουδές
Oxford, Ηνωμένο Βασίλειο
Ιωσηφίδου Σέβη
Γλωσσολογία – Διδακτική
Λίγα λόγια για εμένα
Είμαι η Σέβη και είμαι καθηγήτρια της Αγγλικής γλώσσας. Έχω εξειδικευθεί στο σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων και τη διδασκαλία σε ενήλικες και έχω διδάξει σε μονογλωσσικό αλλά και πολυγλωσσικό εκπαιδευτικό περιβάλλον στην Ελλάδα και το Ην. Βασίλειο. Στην Ελλάδα είχα την πρώτη μου επαφή σε πολυγλωσσικό περιβάλλον, και το λάτρεψα. Υπήρξα εκλεγμένο μέλος στον Πανελλήνιο Οργανισμό καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας TESOL GREECE για τρία χρόνια και κατά τη διάρκεια της θητείας μου βοήθησα στη διοργάνωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων και συνεδρίων με προσκεκλημένους από Ελλάδα και εξωτερικό. Στην Οξφόρδη, συμμετείχα στην Ελληνική θεατρική ομάδα του Πανεπιστημιου της Οξφόρδης, και για πέντε χρόνια συμμετείχα στην παραγωγή θεατρικών παραστάσεων προωθώντας το μοντέρνο ελληνικό θέατρο σε ένα διεθνές κοινό. Μου αρέσουν τα ταξίδια και η διεθνής κουζίνα, το θέατρο και οι τέχνες. Συνεχίζω να μαθαίνω πράγματα για να εξελίσσομαι επαγγελματικά και προσωπικά. Ζω μόνιμα στην Οξφόρδη με τον σύζυγο μου.
Γιατί διάλεξα την καριέρα μου
“The accidental teacher.” Το ταξίδι μου στην εκπαίδευση ξεκίνησε εντελώς τυχαία. Βασικά, δεν ήθελα να γίνω καθηγήτρια όταν ήμουν στο πανεπιστήμιο. Το μοναδικό πράγμα που ήξερα ότι δεν ήθελα να κάνω ήταν να διδάσκω. Είχα διαλέξει διάφορα μαθήματα κατά τη διάρκεια των σπουδών μου στο τομέα της γλωσσολογίας, θεατρολογίας, μετάφρασης και παιδαγωγικής. Όταν τελείωσα τις σπουδές μου, όμως, η πρώτη μου δουλειά με βρήκε τρεις εβδομάδες μετά την αποφοίτηση μου. Και ήταν στο φροντιστήριο Αγγλικών που ήμουν μαθήτρια για 14 χρόνια. Έτσι ξεκίνησε το ταξίδι μου στη διδασκαλία. Τυχαία. Για αυτό κι εγώ περιγράφω τον εαυτό μου ως “accidental teacher”. Από τότε έχουν περάσει αρκετά χρόνια κι ακόμα νιώθω ότι ήταν μόλις χθες που ξεκίνησα να διδάσκω. Η σχέση με τους μαθητές ήταν και είναι ο λόγος που εργάζομαι ακόμα στον τομέα της εκπαίδευσης.
Γιατί έγινα εθελοντἠς στο R.E.A.L Science
«Τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις;» Η ερώτηση που έτρεμα σε όλη μου τη μαθητική ζωή γιατί πολύ απλά δεν ήξερα. Ακόμα και στο τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, δεν ήξερα τί ήθελα να κάνω στο μέλλον. Αλλά βασικά, κανείς δεν μου έδωσε την ευκαιρία να συζητήσω και να ρωτήσω να μάθω πράγματα για τους διάφορους κλάδους. Ήξερα μόνο ότι είχα κλίση στις γλώσσες. Μέσα από την εθελοντική μου δράση, θα ήθελα να βοηθήσω νέους ανθρώπους να ανακαλύψουν λεπτομέρειες του κλάδου μου (γλωσσολογία και διδακτική) και να έχουν τη δυνατότητα να πάρουν σωστές αποφάσεις για το μέλλον τους.